• ביקור ובדיקה בחינם!!!

  • 250 ש"ח לא משנה מה הבעיה!!

  • התקשרו אלינו והתייעצות בחינם!!!

  • ביקור ובדיקה בחינם!!!

  • 250 ש"ח לא משנה מה הבעיה!!

  • התקשרו אלינו והתייעצות בחינם!!!

המחשב שלך התקלקל? לכל עזרה ובעיה אנחנו כאן
פנה אלינו לעזרה

    טכנאי מחשבים באשדוד

    עבודתו של טכנאי מחשבים באשדוד לעולם אינה נפסקת הודות לעובדה שיותר ויותר משתמשים של מחשבים מוצאים את עצמם חשופים לבעיות שונות. אמנם הטכנולוגיה מתקדמת אך היכולת של אנשים לתחזק את המחשב שלהם לא מתקדמת במקביל. אנשים רבים מאמינים כי המחשב האישי שלהם ימשיך לעבוד באותה צורה במשך שנים ארוכות בלי שיצטרכו לטפל בו, אך בדומה למכונית גם המחשב זקוק לטיפול מדי פעם. 

    טיפול זה יכול לכלול ניקוי קבצים מיותרים, הסרת רוגלות, ניקוי cache, איחוי דיסק, ניקוי אבק מן הרכיבים הפנימיים וכדומה. מומלץ פעם בתקופה גם לבצע פירמוט של המחשב על מנת לנקות אותו בצורה עמוקה.

    שירות טכנאי מחשבים באשדוד 

    על מנת לסדר את המחשב שלכם תצטרכו להגיע אל המעבדה של הטכנאי כדי שהוא יבצע בדיקה ואבחון של הבעיה. בעוד לרוב בדיקה זו כרוכה בתשלום אצל יקיר מסעודה נותנים בדיקה חינם למחשבים נייחים וניידים. לאחר הבדיקה נבין האם מקור הבעיה הוא בחומרה או בתוכנה.

    בעוד תוכנה היא דבר פנימי אשר ניתן לסדר על ידי הסרה והתקנה מחדשה הרי שבעיה בחומרה כרוכה בהחלפת חלקים פנימיים במחשב. לעיתים יהיה צורך להזמין חלק ספציפי מה שיעכב את התיקון בכמה ימים בעוד חלקים אחרים אשר קלים להחלפה יידרשו זמן עבודה יחסית קצר.

    יקיר מסעודה יעניק לכם את האפשרות לרכוש ציוד היקפי של החברות המובילות לצד התוכנות הפופולריות בשוק :

    • רישיון מקורי עבור מערכת ההפעלה וינדוס
    • אופיס הכולל את התוכנות הפופולריות וורד, אקסל, פאוור פוינט ועוד
    • תוכנית אנטי וירוס של החברות המובילות
    • עכבר, מקלדת, מדפסות וציוד היקפי אחר

    טכנאי מחשבים באשדוד, תיקון מהיר ואיכותי

    יקיר מסעודה והמעבדה שלו מעניקים שירות איכותי מהיר ואמין באזור מרכב הארץ. המעבדה עובדת עם רכיבים מבית החברות המובילות בעולם ועם ציוד היקפי ברמה הגבוהה ביותר. ישנה הקפדה על יחס אישי לכל לקוח ושירות לבבי בכל עת.

    עוד בנושא:

    טכנאי מחשבים באשדוד עד הבית

    עבודה יום יומית מול המחשב מביאה אתה, לא פעם ולא פעמיים, התמודדות עם קשיים ועיכובים: בין אם מדובר במערכת ההפעלה של המחשב או מידע חשוב שהלך לאיבוד – אין צורך...

    טכנאי מחשבים בתל אביב

    תחום המחשבים תמיד מתחיל בתור תחביב אך אט אט זה הופך למקצוע. מכיוון שעולם המחשבים נהיה זמין לכולנו הרי שיותר ויותר אנשים נשאבים לתחום הטכנאות מתוך אהבה אמיתית למחשבים והרצון...

    טכנאי מחשבים בחולון עד הבית

    בין אם מדובר בנייחים או ניידים, קשה לתאר את חיינו מתנהלים בלעדיהם. מחפשים טכנאי מחשבים בחולון? יקיר מסעודה ישמח לסייע בכל בעיה אשר תצוץ במחשב הנייח בעבודה שלכם או במחשב...
    בניה וקידום אתרים בניה וקידום אתרים
    שלח הודעה 052-5540477
    צ׳ט
    צריך עזרה, תפנה אלינו
    שלום רב,
    מוזמן ליצור איתנו קשר לכל תקלה

    בברכה,
    יקיר מסעודה