• ביקור ובדיקה בחינם!!!

  • 250 ש"ח לא משנה מה הבעיה!!

  • התקשרו אלינו והתייעצות בחינם!!!

  • ביקור ובדיקה בחינם!!!

  • 250 ש"ח לא משנה מה הבעיה!!

  • התקשרו אלינו והתייעצות בחינם!!!

המחשב שלך התקלקל? לכל עזרה ובעיה אנחנו כאן
פנה אלינו לעזרה

    טכנאי מחשבים ברחובות

    אם המחשב שלכם קרס ברגע האמת ויצאתם לחפש טכנאי מחשבים ברחובות העיר במטרה לפתור את התקלה במהירות – אולי כדאי שתחזרו למזגן ולא תתפתו לפנות אל טכנאי המחשבים הראשון שתמצאו. טרם בחירת הטכנאי יש לבצע מספר בדיקות על מנת לוודא כי הנכם מקבלים את השירות הטוב ביותר.

    לעיתים אנשים נחפזים לפנות אל המעבדה הראשונה שהם מוצאים והדבר מובן לאור התלות הרבה שלנו במחשב. כיום התקשורת כולה מתקיימת דרך המחשב או הטלפון הסלולרי כאשר גם העבודה היומיומית של אנשים רבים מתבצעת דרך המחשב. זו הסיבה מדוע חשוב לבצע תיקון איכותי למחשב אשר יחזיק למשך זמן רב.

    כיצד טכנאי מחשבים ברחובות עוזר לכם?

    כאשר הנכם ניגשים לבחור טכנאי מחשבים כדאי תחילה לשים לב למספר נקודות :

    • מיקום – מומלץ לבחור בטכנאי הנמצא קרוב למקום מגוריכם. יתכן ותצטרכו לבקר אותו מספר פעמים וכדאי לקצר את הנסיעה במידת האפשר.
    • מחיר – טכנאים שונים לוקחים מחירים שונים לכן מומלץ לבצע סקר שוק בנוגע לעלות התקלה ממנה הנכם סובלים.
    • בדיקה חינם – ישנם טכנאים המאפשרים לבצע בדיקה חינם של התקלה, מומלץ להשתמש בשירות זה טרם תחליטו מה לעשות עם המחשב והאם כדאי לתקנו.
    • אמינות – אמינותו של איש המחשבים היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק. נסו לקבל המלצות מחברים או משפחה בנוגע לאיש מחשבים אמין.
    • אחריות – על החלקים אותם מתקין איש המחשבים להגיע עם אחריות. במידת האפשר בקשו לראות כי הרכיב הגיע באריזה מקורית מן היצרן וכי לא מדובר בחיקוי זול.

    יקיר מסעודה טכנאי זמין לכל בעיה במחשב

    ברבות הימים המחשב הלך והצטמצם וכיום ניתן למצוא גרסה מוקטנת שלו בדמות הטאבלט. הטאבלט מאפשר את מרבית הפונקציות שמאפשר המחשב אך הנוחות שהוא מציע למשתמש רבה יותר הן בשל גודלו והן בשל משקלו. גם המחשב הנייד עבר שדרוג ופועל כיום בצורה זהה למחשב הנייח. במידה ואחד מן המכשירים הללו נשבר או התקלקל פנו עוד היום אל יקיר מסעודה אשר כבר שנים רבות מציע שירות אמין ומקצועי ללקוחותיו.

    טכנאי מחשבים ברחובות

    טכנאי מחשבים ברחובות והסביבה

    המחשב משמיע רעשים חזקים? חשוב לזהות את הגורם לרעש ולטפל בו בהקדם. לרוב, מחשבים מרעישים בגלל תקלה במאוורר. ניקוי של המאוורר מאבק או החלפה של מאוורר תקול פותרת את הבעיה. כל מחשב מכיל 3-4 מאווררים, הצטברות של אבק אכן גורמת לרעש חזק. אם המחשב שלכם מרעיש יש לפנות בהקדם אל טכנאי מחשבים ברחובות במטרה לאתר את גורם הרעש. הצוות של יקיר המזגנים מציע שירות אישי ומקצועי, מחירים אטרקטיביים, הגעה מהירה, 20 שנות ניסיון.

    איך טכנאי מחשבים ברחובות מתקן מחשב מרעיש?

    תיקון מחשב שמרעיש מתחיל בזיהוי מדויק של הגורם לרעש. לטובת בדיקת המחשב יש לנתק אותו מהחשמל, להניח אותו על משטח ישר, לפתוח את הברגים ולחשוף את התכולה. תחילה נבדוק את המאווררים וננקה אבק שהצטבר עליהם עם מברשת ניקוי. אין להשתמש במים, מטלית לחה או מגבונים לחים לניקוי פנים המחשב. כעת הטכנאי יבצע בדיקות נוספות וימשיך לבדוק את כל מרכיבי המחשב בהתאם לצורך. טכנאי מחשבים ברחובות ניתן להזמין עד הבית. במידה ונדרשים חלפים לתיקון המחשב הטכנאי יעביר את המחשב לטיפול במעבדה.

    מה גורם למחשב להרעיש?

    המחשב משמיע בכל הפעלה רעש חזק דומה לרעש של טרקטור? ככל הנראה מדובר בתקלה באחד המאווררים, החלפה של מאוורר תקול או ניקוי של המאווררים מאבק יפתרו את הבעיה. בעיה של מאוורר מרעיש נפוצה גם בקרב מחשבים ניידים, הרעש מעיד על ניסיון של המחשב לקרר את עצמו. אם אתם עובדים עם המחשב על משטח רך או כל משטח אחר שחוסם את פתחי האוורור, יש להניח את המחשב על משטח מתאים ולבדוק האם הרעש נעלם לאחר כ-10 דקות.

    מתי נזמין טכנאי?

    כל התנהגות לא רגילה של המחשב עשויה להעיד על תקלה. אם נקדים לאבחן את הבעיה נצליח לצמצם את הנזק, להוזיל את התיקון ולמנוע אבדן של מידע. ברוב המקרים מחשבים מרעישים בגלל התחממות יתר, אם שמתם לב שהמחשב מרעיש כאשר הוא מתחמם חשוב לוודא שפתחי האוורור אינם חסומים. לשירות אמין והוגן של טכנאי מחשבים ברחובות חייגו אל יקיר המחשבים ותיהנו ממענה מהיר ומחירים זולים.

     

     

     

     

    עוד בנושא:

    תיקון מחשבים בנס ציונה

    מתלבטים האם לקנות מחשב נייח או נייד? אולי אתם זקוקים לשירותי תיקון למחשב שברשותכם? טכנאי מחשבים בנס ציונה יסייע לכם בכל אחד מהמצבים הללו, ואף יספק שירותים נוספים כמו למשל...

    טכנאי מחשבים תל אביב מומלץ

    טכנאי מחשבים תל אביב – העיר ללא הפסקה – יסייע לכם בכל תקלה שעולה בעת השימוש במחשב הנייח או הנייד שלכם. אין ספק שהשימוש במחשבים, במיוחד בעיר מרכזית כמו תל...

    טכנאי מחשבים בתל אביב

    תחום המחשבים תמיד מתחיל בתור תחביב אך אט אט זה הופך למקצוע. מכיוון שעולם המחשבים נהיה זמין לכולנו הרי שיותר ויותר אנשים נשאבים לתחום הטכנאות מתוך אהבה אמיתית למחשבים והרצון...
    בניה וקידום אתרים בניה וקידום אתרים
    שלח הודעה 052-5540477
    צ׳ט
    צריך עזרה, תפנה אלינו
    שלום רב,
    מוזמן ליצור איתנו קשר לכל תקלה

    בברכה,
    יקיר מסעודה